Page 93 of 96

Re: Movie/TV News

Posted: Sun May 19, 2019 5:14 am
by tys0n

Re: Movie/TV News

Posted: Sun May 19, 2019 6:34 am
by hellboy
Are you under the impression people care about his acting ability?

Re: Movie/TV News

Posted: Sun May 19, 2019 6:50 am
by tys0n
You're right 100%

Re: Movie/TV News

Posted: Tue May 21, 2019 10:32 am
by ziggy23

Re: Movie/TV News

Posted: Thu May 23, 2019 9:45 am
by ziggy23


Fuck this shit.

Re: Movie/TV News

Posted: Thu May 23, 2019 1:40 pm
by Busty McCracken
Yeah I don't know. If anyone can still make a decent terminator movie it's James Cameron but I'll be going in with pretty low expectations

Re: Movie/TV News

Posted: Thu May 23, 2019 4:47 pm
by M0G
Busty McCracken wrote:
Thu May 23, 2019 1:40 pm
Yeah I don't know. If anyone can still make a decent terminator movie it's James Cameron but I'll be going in with pretty low expectations
Yeah imma pass i am tired of remakes and series that have run their course that they just keep milking for cash. Arnold is what 207 now?

Re: Movie/TV News

Posted: Thu May 23, 2019 4:53 pm
by Busty McCracken
M0G wrote:
Thu May 23, 2019 4:47 pm
Busty McCracken wrote:
Thu May 23, 2019 1:40 pm
Yeah I don't know. If anyone can still make a decent terminator movie it's James Cameron but I'll be going in with pretty low expectations
Yeah imma pass i am tired of remakes and series that have run their course that they just keep milking for cash. Arnold is what 207 now?
Yeah I haven't watched the last few terminator sequels and generally avoid alot of remakes and sequels. Its purely the runs on the board that Cameron has that's perked my ears up mildly. I mean it's his baby and it's been shat on repeadetly. . I like to think he wouldn't shit on his baby further

Re: Movie/TV News

Posted: Thu May 23, 2019 9:47 pm
by hellboy
Plenty of C-grade CGI in that trailer - I'm hoping it's very early in post-production. I liked the Bjork cover.

Re: Movie/TV News

Posted: Fri May 24, 2019 4:31 am
by ziggy23
Everything that came out after the iconic Terminator 2 (1991) is a blasphemy. Hollywood killed all our childhood memories. Alien, Predator, Robocop, Terminator, who's next? It's all about money, not the art. And it makes me angry and totally indifferent to all this shit at the same time.
I liked the Bjork cover
That's the only good thing about this trailer, sadly.

Re: Movie/TV News

Posted: Fri May 24, 2019 4:48 am
by tys0n
I liked Prometheus & Alien:Convent

Re: Movie/TV News

Posted: Fri May 24, 2019 8:16 am
by hellboy
I'm not one to buy into the concept of childhood memories being destroyed. A shitty sequel/remake has never made me like the original any less, the disappointment is generally short term.

Re: Movie/TV News

Posted: Sat May 25, 2019 12:52 am
by Calfium Jay
ziggy23 wrote:
Thu May 23, 2019 9:45 am


Fuck this shit.

HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA......


:lol: :lol:

Re: Movie/TV News

Posted: Sat May 25, 2019 5:59 am
by ziggy23
tys0n wrote:
Fri May 24, 2019 4:48 am
I liked Prometheus & Alien:Convent
You'll burn in hell for that!

Re: Movie/TV News

Posted: Sat May 25, 2019 6:13 am
by tys0n
I even discussed all the Alien & Predator books with my nerd mates throughout high school.


HahA!

Re: Movie/TV News

Posted: Sat May 25, 2019 1:43 pm
by ziggy23
Image

Image

Bong Joon-ho Makes Cannes History As First Korean Director to Win Palme d’Or

The South Korean filmmaker makes history with his acclaimed drama "Parasite."


https://www.indiewire.com/2019/05/bong- ... 202144821/


Re: Movie/TV News

Posted: Sun May 26, 2019 1:21 pm
by ziggy23

Re: Movie/TV News

Posted: Sun May 26, 2019 3:27 pm
by Busty McCracken
Bloody hell,. The war is over Johnny, let it go.

Re: Movie/TV News

Posted: Thu May 30, 2019 1:58 pm
by ziggy23

Re: Movie/TV News

Posted: Thu May 30, 2019 8:28 pm
by basejumper
tys0n wrote:
Mon May 06, 2019 10:55 pm
hellboy wrote:
Mon May 06, 2019 10:39 pm
tys0n wrote:
Mon May 06, 2019 8:41 pm
I haven't seen the top 3
Wow, you're so cool! Thanks for telling us!
Thanks!

I haven't seen Jurassic World either.

If we extended the list to the top 20 I also haven't seen the following

- Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2
- Jurassic World: Fallen Kingdom
- Frozen
- Beauty & the Beast (2017)
- Minions
Out of the top 50 I've only seen 5 of them. :lol:

Re: Movie/TV News

Posted: Thu May 30, 2019 8:52 pm
by hellboy
Nice work guys, good to hear you aren't so lame as to have watched popular movies. It makes me feel dirty every day.

Re: Movie/TV News

Posted: Fri May 31, 2019 11:11 pm
by bob
Busty McCracken wrote:
Sun May 26, 2019 3:27 pm
Bloody hell,. The war is over Johnny, let it go.
''its over Johnny'' "ITS NEEVER OOOVER'' :lol:

First Blood was awesome. i remember those knifes becoming popular cause of that movie. it was cool when you knew someone that had one back then. the rest of those movies were garbage after that.

i had no idea about the Terminator movie coming out. it doesnt look that bad. everyones laughing at it but this one might be alright. Linda H...Arnold...James Cameron producing a little.

"Premise. 27 years after the events of Terminator 2"

that shows you what they prob thought of the rest of them after T2. it might be pretty decent for this type of movie. i didnt mind the 3rd one actually. the last one was horrible. all that time travel stuff and messin with the original T. blasphemy!

Re: Movie/TV News

Posted: Sun Jun 02, 2019 5:30 am
by bob
im surprised no ones posted this yet. another thing to look forward to come August 30th. thats going to be a heavy day!

Most of us are old enough to remember ''The Dark Crystal'' right ? This series was a long time coming. another movie was originally suppose to be made but it was put on hold,canceled etc etc. Oddly enough all that started in 2006. so another 13 year thing released on the same day! :o


Re: Movie/TV News

Posted: Sun Jun 02, 2019 5:54 am
by tys0n
I've got to be honest, when I heard that was dropping the same day as the new Tool album I thought to myself 'synch'

Re: Movie/TV News

Posted: Sun Jun 02, 2019 5:59 am
by hellboy
bob wrote:
Fri May 31, 2019 11:11 pm

that shows you what they prob thought of the rest of them after T2. it might be pretty decent for this type of movie. i didnt mind the 3rd one actually. the last one was horrible. all that time travel stuff and messin with the original T. blasphemy!
I thought Terminator Genisys was probably the best one since T2 personally.