Fear Inoculum

User avatar
Busty McCracken
Stromanalite Puncher
Posts: 2453
Joined: Sun Oct 25, 2015 7:28 pm

Re: Fear Inoculum

Post by Busty McCracken » Sat Aug 24, 2019 6:48 pm

rshforgothispw wrote:
Sat Aug 24, 2019 6:41 pm
Yeah that sounds right

Another guy has posted another cd. Said will try to upload within 2 hours.
Sounds good but believe when I see it
Listen to Cog

User avatar
tys0n
Queric
Posts: 2865
Joined: Thu Feb 01, 2018 6:35 pm

Re: Fear Inoculum

Post by tys0n » Sat Aug 24, 2019 6:57 pm

I hope it leaks at 4:10pm today, just in time for the Raiders win!
Canned audience laughter

User avatar
Busty McCracken
Stromanalite Puncher
Posts: 2453
Joined: Sun Oct 25, 2015 7:28 pm

Re: Fear Inoculum

Post by Busty McCracken » Sat Aug 24, 2019 7:00 pm

I'll accept a loss for a leak. My team will be making the 8 regardless right??? :lol:
Listen to Cog

BlackHole83
Stinkyfist
Posts: 1012
Joined: Sat Jan 18, 2014 2:03 am

Re: Fear Inoculum

Post by BlackHole83 » Sat Aug 24, 2019 7:18 pm

tys0n wrote:
Sat Aug 24, 2019 6:57 pm
I hope it leaks at 4:10pm today, just in time for the Raiders win!
Raiders already beat the Packers a couple of days ago!!

rshforgothispw
Fornicraster
Posts: 575
Joined: Mon Apr 01, 2019 5:54 am

Re: Fear Inoculum

Post by rshforgothispw » Sat Aug 24, 2019 7:21 pm


User avatar
tys0n
Queric
Posts: 2865
Joined: Thu Feb 01, 2018 6:35 pm

Re: Fear Inoculum

Post by tys0n » Sat Aug 24, 2019 7:21 pm

Busty McCracken wrote:
Sat Aug 24, 2019 7:00 pm
I'll accept a loss for a leak. My team will be making the 8 regardless right??? :lol:
:x
Canned audience laughter

User avatar
brianlikesmovies
My pain is just an excuse
Posts: 45
Joined: Fri Jul 12, 2019 11:35 am

Re: Fear Inoculum

Post by brianlikesmovies » Sat Aug 24, 2019 7:27 pm

Leak imminent.
Whys it smell like bitch in here?

User avatar
Calfium Jay
Duck Sucker
Posts: 2620
Joined: Mon Jul 29, 2013 11:31 pm
Height: 189cm
Location: Between the buttons!!!

Re: Fear Inoculum

Post by Calfium Jay » Sat Aug 24, 2019 7:29 pm

tys0n wrote:
Sat Aug 24, 2019 6:57 pm
I hope it leaks at 4:10pm today, just in time for the Raiders win!

Yay...sport stuff.


:|
People like me just want to watch the world burn.

User avatar
fractal-machine
Has been
Posts: 199
Joined: Wed Jul 24, 2019 2:13 am
Location: Behind you

Re: Fear Inoculum

Post by fractal-machine » Sat Aug 24, 2019 7:35 pm

That poor guy has no idea what to do next, lol
A person or group which is used or controlled, usually unwittingly, by another person or group.

User avatar
tys0n
Queric
Posts: 2865
Joined: Thu Feb 01, 2018 6:35 pm

Re: Fear Inoculum

Post by tys0n » Sat Aug 24, 2019 7:48 pm

Some guy is driving to the Mirage with a stolen copy to give it to some tourist to rip, this is some oceans 11 shit.
Canned audience laughter

rshforgothispw
Fornicraster
Posts: 575
Joined: Mon Apr 01, 2019 5:54 am

Re: Fear Inoculum

Post by rshforgothispw » Sat Aug 24, 2019 7:51 pm

I know right lol what the fuck

User avatar
ziggy23
Lost Cosmonaut
Posts: 3229
Joined: Fri Mar 12, 2010 11:10 am
Location: TURN ON, TUNE IN, DROP OUT

Re: Fear Inoculum

Post by ziggy23 » Sat Aug 24, 2019 7:59 pm

Image
- You like noisy music?
- Yes. The louder the better. Stops me from thinking.
- You don't like to think? What do you like?
- Never thought about it.

User avatar
brianlikesmovies
My pain is just an excuse
Posts: 45
Joined: Fri Jul 12, 2019 11:35 am

Re: Fear Inoculum

Post by brianlikesmovies » Sat Aug 24, 2019 8:00 pm

#HiestOfTheCentury
Whys it smell like bitch in here?

BlackHole83
Stinkyfist
Posts: 1012
Joined: Sat Jan 18, 2014 2:03 am

Re: Fear Inoculum

Post by BlackHole83 » Sat Aug 24, 2019 8:01 pm

Pretty it’s all a hoax. Love for them to prove me wrong though.

rshforgothispw
Fornicraster
Posts: 575
Joined: Mon Apr 01, 2019 5:54 am

Re: Fear Inoculum

Post by rshforgothispw » Sat Aug 24, 2019 8:04 pm

it’s lining up to be an epic troll but I will admit that the guy who has the cd did sell me an epicenter poster when I asked around a few months back. Sent it properly packaged and everything.

User avatar
tys0n
Queric
Posts: 2865
Joined: Thu Feb 01, 2018 6:35 pm

Re: Fear Inoculum

Post by tys0n » Sat Aug 24, 2019 8:07 pm

Oceans 7empest
Canned audience laughter

bob
Shankdagger
Posts: 712
Joined: Tue Dec 20, 2011 5:44 pm

Re: Fear Inoculum

Post by bob » Sat Aug 24, 2019 8:08 pm

tys0n wrote:
Sat Aug 24, 2019 7:48 pm
Some guy is driving to the Mirage with a stolen copy to give it to some tourist to rip, this is some oceans 11 shit.
your following this shit too ? timing is everything i guess. wish i wasnt online but im here now so. ha

User avatar
ziggy23
Lost Cosmonaut
Posts: 3229
Joined: Fri Mar 12, 2010 11:10 am
Location: TURN ON, TUNE IN, DROP OUT

Re: Fear Inoculum

Post by ziggy23 » Sat Aug 24, 2019 8:12 pm

fractal-machine wrote:
Sat Aug 24, 2019 7:35 pm
That poor guy has no idea what to do next, lol
tys0n wrote:
Sat Aug 24, 2019 7:48 pm
Some guy is driving to the Mirage with a stolen copy to give it to some tourist to rip, this is some oceans 11 shit.
learn to leak, learn to leak, learn to leak
- You like noisy music?
- Yes. The louder the better. Stops me from thinking.
- You don't like to think? What do you like?
- Never thought about it.

User avatar
tys0n
Queric
Posts: 2865
Joined: Thu Feb 01, 2018 6:35 pm

Re: Fear Inoculum

Post by tys0n » Sat Aug 24, 2019 8:12 pm

bob wrote:
Sat Aug 24, 2019 8:08 pm
tys0n wrote:
Sat Aug 24, 2019 7:48 pm
Some guy is driving to the Mirage with a stolen copy to give it to some tourist to rip, this is some oceans 11 shit.
your following this shit too ? timing is everything i guess. wish i wasnt online but im here now so. ha
Yeah I'm just waiting to see if it pans out then I can start cooking my tikka masla while blasting the new album.

I'm giving it another half an hour then I got my Sunday chores to do.
Canned audience laughter

bhatpat
Maynard Believer
Posts: 9
Joined: Mon Apr 08, 2019 9:52 am

Re: Fear Inoculum

Post by bhatpat » Sat Aug 24, 2019 8:15 pm

Doesn’t Blair live in Las Vegas?

User avatar
Busty McCracken
Stromanalite Puncher
Posts: 2453
Joined: Sun Oct 25, 2015 7:28 pm

Re: Fear Inoculum

Post by Busty McCracken » Sat Aug 24, 2019 8:20 pm

Sunday arvo first listen with a few beers and a fire outside sounds pretty good to me if unlikely event it all pans out.

Also go manly
Listen to Cog

bob
Shankdagger
Posts: 712
Joined: Tue Dec 20, 2011 5:44 pm

Re: Fear Inoculum

Post by bob » Sat Aug 24, 2019 8:20 pm

tys0n wrote:
Sat Aug 24, 2019 8:12 pm
bob wrote:
Sat Aug 24, 2019 8:08 pm
tys0n wrote:
Sat Aug 24, 2019 7:48 pm
Some guy is driving to the Mirage with a stolen copy to give it to some tourist to rip, this is some oceans 11 shit.
your following this shit too ? timing is everything i guess. wish i wasnt online but im here now so. ha
Yeah I'm just waiting to see if it pans out then I can start cooking my tikka masla while blasting the new album.

I'm giving it another half an hour then I got my Sunday chores to do.
tikka masla, sounds nice! its Saturday night here just a bit past midnight now. i got some time and not tired yet. this is b.s though as usual. haha. if its true thats amazing but will see

bob
Shankdagger
Posts: 712
Joined: Tue Dec 20, 2011 5:44 pm

Re: Fear Inoculum

Post by bob » Sat Aug 24, 2019 8:22 pm

Busty McCracken wrote:
Sat Aug 24, 2019 8:20 pm
Sunday arvo first listen with a few beers and a fire outside sounds pretty good to me if unlikely event it all pans out.

Also go manly
busty the full out outdoors man eh? thats cool. fires are awesome with a few beers and a cig or two.

what do you mean go manly ? you going to burn your chestnuts by the fire or what ? haha

rshforgothispw
Fornicraster
Posts: 575
Joined: Mon Apr 01, 2019 5:54 am

Re: Fear Inoculum

Post by rshforgothispw » Sat Aug 24, 2019 8:24 pm

Best have some onion chutney handy

User avatar
Busty McCracken
Stromanalite Puncher
Posts: 2453
Joined: Sun Oct 25, 2015 7:28 pm

Re: Fear Inoculum

Post by Busty McCracken » Sat Aug 24, 2019 8:25 pm

Quit smoking 16 years ago, no judgements but you should try it too Bobsta, nothing good ever comes of ciggies.

And Manly sea eagles is my footy team. Tyson and I were sneaking in some footy banter and Cal said he hated sport so I thought I'd keep it going.
Listen to Cog

Post Reply